Специфіка буддистського метемпсіхозе

Alesiyan Patsev

Анотація


У  статті  аналізується поняття  буддійського  метемпсихозу,  головним  чином  у абхидхармістській  традиції.  Для раннього  буддизму  ідея  переселення  душ  безпосередньо  пов'язана  з  ідеєю  реального часу.  Той,  хто  не  бачить  достеменного  шляху  життя  назавжди  залишається  оповитим мінливістю  сансари.  Саме  він  підвладний  владі  метемпсихозу.  Форма  реінкарнації пов'язана з фактичною реалізацією буття у світі. Дісний стан існування обумовлює й може
бути причиною нового втілення. Чистота й свобода мислення наближує людську істоту до
справедливості і добра. Істину роздивитися можна лише очима доброти. Усе, що заважає мисленню, обмежує й справедливість й доброту.


Ключові слова


буддизм; метемпсихоз; буддійський теорія реінкарнації

Повний текст:

PDF

Посилання


The Abhidhamma Philosophy or the Psicho-Ethical Philosophy of early Buddhism, vol. 1,Delhi 1982.

The Abhidharmakosa of Vasubandhu vol. 1-2 General Editor Dr. Subhadra Jha Patna 1983.

Conze E., Buddhist Dhought in India L.,1962.

Conze E., Further Buddhist Studiens Selected Essays Oxf.,1975.

Conze E., The Prajnaparamita Literature, L., 1960.

Das S., Ch. Indian pandits in Tibet-JBTS 1893 vol. 1

Dasgupta S., A History of Indian Philosophy, Vol. 1-4, Cambridge , 1961-1963

Frauwallner E., History of Indian Philosophy, vol. 1 Delhi 1976.

Patsev, A.A. (2012), Buddhist doctrine of anatmana (no-soul) [Budistkoto uchenie za anatmana (ne-dushata)], Sofia. [in Bulgarian]

Shcherbatskoi, F.I. (1988), Selected Works on Buddhism [Izbrannie trudy po buddizmu], Moscow. [in Russian]

Shcherbatskoi, F.I. (1995), The Theory of Knowledge and Logic of the Doctrine of Later Buddhists [Teoriya poznaniya i logika po ucheniyu pozdneishikh buddistov], St. Petersburg. [in Russian]

Shcherbatskoi, F.I. (1904), “Buddhist Philosophy on Monotheism” [“Budistkii filosof o edinobozhii”], Notes of the Eastern branch of the Russian Archaeological Society, Vol.16, Issue No.1, ], St. Petersburg. [in Russian]

Shcherbatskoi, F.I. The Philosophical Doctrine of Buddhism. East-West, Studies. [Filosofskoe uchenie buddizma. Vostok-Zapad, Issledovaniya], [in Russian]

Vasil’ev, V.P. (1857), Buddhism, Its Dogmas, History and Literature [Buddizm, ego dogmaty, istoriya i literature], St. Petersburg. [in Russian]

Vasil’ev, V.P. (1873), Religions of the East. Confucianism, Buddhism and Taoism [Religii Vostoka. Konfutsianstvo, buddizm i daosizm], St. Petersburg. [in Russian]

Vasil’ev, L.S. (1999), History of Religions of the East [Istoriya religii vostoka], Moscow. [in Russian]

Vasubandhu (1980), Abhidharmakosha [Abkhidkharmakosha], Chapter 1-2, Translated from Tibetan by B.V.Semichov and M.G.Brianskii, Ulan-Ude. [in Russian]

Vasubandhu (1980), Abhidharmakosha [Abkhidkharmakosha], Chapter 3, Translated from Tibetan by B.V.Semichov and M.G.Brianskii, Ulan-Ude. [in Russian]

Vasubandhu (1980), Abhidharmakosha (Encyclopedia of Abhidharma), Chapter One: Analysis by class of elements [Abkhidkharmakosha (Entsiklopediya Abkhidkharmy), razd. pervyi: Analiz po klasam elementov], Translated from Sanskrit, introduction, comments by V.I.Rudoi, Moscow. [in Russian]

Vasubandhu (1994), Abhidharmakosha (Encyclopedia of Abhidharma), Chapter Three: The doctrine of the world [Abkhidkharmakosha (Entsiklopediya Abkhidkharmy), razd. tretii: Uchenie o mire], Translated from Sanskrit, introduction, commentary by E.P.Ostrovskaya and V.I.Rudoi, St. Petersburg. [in Russian]

Vasubandhu (2001), Abhidharmakosha (Encyclopedia of Abhidharma), Chapter Four: The doctrine of karma [Abkhidkharmakosha (Entsiklopediya Abkhidkharmy), razd. chetvertyi: Uchenie o karme], Translated from Sanskrit, introduction, commentary by E.P.Ostrovskaya and V.I.Rudoi, Moscow. [in Russian]

Vasubandhu (1998), Abhidharmakosha [Abkhidkharmakosha], Chapter 1-2, Editors V.I.Rudoi, E.P. Ostrovskaya, Moscow. [in Russian]


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.