Методологічні проблеми вивчення філософії освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Lutai, V.S. (2005), “On the State of Development of Conceptual Bases of Philosophy of Education in Ukraine and Their Implementation in Teaching Practice” [“Pro stan rozrobky kontseptualnykh zasad filosofii osvity v Ukraini ta yikh vprovadzhennia v pedahohichnu praktyku”], Philosophy of Education, No. 1, pp. 30 – 37. [in Ukrainian]
Kremen, V.H. (2003), Education and Science in Ukraine: Ways of Modernization (Facts, Thoughts, Perspectives) [Osvita i nauka v Ukraini: shliakhy modernizatsii (Fakty, rozdumy, perspektyvy)], Hramota, Kyiv. [in Ukrainian]
Kremen, V.H., Ilin, V.V. (2012), Synergetics in Education: the Context of Human-centrism [Synerhetyka v osviti: kontekst liudynotsentryzmu], Pedagogical Thought, Kyiv. [in Ukrainian]
Shcherbakov, B. Yu. (2001), The Paradigms of Modern Education: Person and Culture [Paradigmy sovremennogo obrazovaniya: chelovek i kul'tura], Logos, Moscow. [in Russian]
Kremen, V.H. (2007), The Philosophy of National Idea. Man. Education. Society [Filosofiia natsionalnoi idei. Liudyna. Osvita. Sotsium], Hramota, Kyiv. [in Ukrainian]
Andrushchenko, V.P., Saveliev, V.L. (2010), Education Policy (Review of the Agenda) [Osvitnia polityka (ohliad poriadku dennoho)], MP Lesia, Kyiv. [in Ukrainian]
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.